Pasidaryk pats:Svajonių klasės remontas_Mokytoja Aurelija MC->Restauratorė

Sveiki visi!!!
Žemiau pateikiama trumpa istorija apie sunkaus, bet labai malonaus darbo pradžią.
[2014 m. Birželio mėn.]
 

Kaip dabar prisimenu tą dieną kuomet, atlikusi praktiką ir baigusi studijas, aš gavau savo pirmąjį kabinetą savo pirmoje darbo vietoje. Prisimenu, tada mes netgi traukėme burtus (raktus) su kita mokytoja, kuri iš mūsų, kurią klasę gaus. Deja, abiejų kabinetų būklė buvo nekokia. Kitaip tariant, aš gavau visiškai tuščią klasę, kuriai reikėjo didelio remonto (nuotraukose apačioje matyti, kaip viskas atrodė tada, kai į klasę iš mokyklos rūsio atsitempėme keletą senų baldų.)






Kadangi mokykla negalėjo padėti su remontu, o mano būsimos klasės sąrašas dar nebuvo aiškus (negalėjau kreiptis pagalbos į mokinių tėvus), aš kreipiausi į savo mylimiausius vyrus (didžiausi linkėjimai mano vyrui Tomui ir tėčiui Aidui <3). Visi trys plušome su klasės remontu ne vieną savaitę: aš renovavau senus suolus, kėdes ir spinteles. Tėtis rūpinosi sienų apdaila ir dažymu bei kitais remonto darbais. Kuomet neidavo į darbą, mano vyras taip pat dažė ir atnaujino įvairius paviršius klasėje.



Remdamasi įvairia moksline literatūra kurį laiką daug domėjausi apie spalvų įtaką žmogui (ypač akademiniu aspektu). Todėl ne be reikalo pasirinkau šias spalvas: 

1) Dominuojančia spalva pasirinkau ryškiai žalią (salotinę), todėl ja išdažėme visas klasės sienas. Žalia spalva suteikia mokiniams žvalumo ir padeda sutelkti dėmesį. Tai – harmonijos, taikos spalva. Ši spalva sukelia pasitikėjimą savimi, įkvepia idėjų. Toks sprendimas pasiteisino: pirmaisias mokslo metais vaikai nenorėjo išeiti iš klasės net per pertraukas. Jie sakė, kad jiems čia labai gera.
2) Mokinių kėdės, spinteles ir lentos detales nudažiau švelniai geltona spalva, kuri žmogui suteikia laimės, energijos, pusiausvyros ir džiaugsmo pojūtį. Neveltui J.W. von Goethe teigė, kad geltona spalva verčia tinginį darbštuoliu.  
3) Mokinių suolus nudažiau rausva spalva. Tai padariau todėl, kad rausva spalva yra raminanti, ji slopina agresiją. Kadangi dalį pamokos mokinių žvilgsnis būna nukreiptas į suolą, pamaniau, jog tai gana svarbi detalė.

Po maždaug trijų savaičių sunkiausias etapas buvo beveik baigtas. 



Galbūt kažką domina šių klasės pokyčių finansinis aspektas?
Tuo metu mes su vyru neturėjome atliekamų pinigų klasės remontui. Taigi, dauguma pinigų, kurių reikėjo, man padovanojo mano tėtis (vėliau dalį išlaidų maloniai sutiko padengti mano pirmųjų mokinių tėvai). Žemiau pateikiama trumpa išlaidų suvestinė:
Dažai ir dažymo reikmenys: ~ 180 €
Kitos remonto priemonės: ~ 50 €
Dekoratyviniai elementai: ~ 20 €
 Iš viso: ~ 250 €



 Taigi, žingsnis po žingsnio sukūrėme patrauklią ir funkcionalią ugdymo(si) erdvę. Jausmas, kurį patyriau pasibaigus remontui, buvo "OMG! Čia mano svajooonių klasė!"

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Mokytoja Aurelija MC -> Rugsėjo 1-oji alfa klasėje

Žibintas

Klasės savivalda->geroji patirtis mokytojos Aurelijos MC klasėje