Mokytoja Aurelija MC --> Alfa kartos vaikai ir patirtimi grįstas mokymas(-is)

Aurelija Macijauskienė

Alfa kartos vaikai 
Patyriminės pamokos pasitelkiant IKT pradinėse klasėse

Žemiau pateikiamos nuorodos į kiekvieną iš pranešimo metu pristatytų IKT įrankių ir DAR DAUGIAU:


Kahoot


Tai nemokamas internetinis įrankis, skirtas apklausoms, viktorinoms ar diskusijoms organizuoti. Didžiausias šio įrankio privalumas yra tas, kad jis veikia visose interneto naršyklėse su įvairiais mobiliaisiais įrenginiais, kompiuteriais, išmaniaisiais telefonais ir kt. Be to, juo naudotis labai smagu, ryškios spalvos bei smagi muzika sukuria ypatingą nuotaiką klasėje! Spauskite čia.

Quizlet

Quizlet siūlo labai paprastus įrankius, kurių pagalba galima ruoštis testui, mokytis kalbos ar tiesiog lengviau įsiminti tam tikras formules ar taisykles. Medžiagą galima kurti pačiam arba pasinaudoti vienu iš kelių milijonų kitų vartotojų jau sukurtų pateikčių. Pradėkite jau šiandien paspaudę čia.

Scratch

Programavimo kalba, suteikianti galimybes kurti interaktyvias istorijas, žaidimus ir animacijas bei dalintis kūriniais su kitais Scratch bendruomenės nariais, publikuojant juos internete. Scratch projektai yra kuriami naudojant objektus, vadinamus animaciniais veikėjais. Kiekvienas animacinis veikėjas gali keisti savo kaukę. Kaukes galima pasirinkti iš paveikslėlių bibliotekos, esančios kompiuteryje, interneto, arba nupiešti panaudojant pieštuvę Paint Editor. Kiekvienas veikėjas gali kažką nuveikti – kalbėti, judėti, groti, bendrauti su kitais veikėjais. Veikėjo atliekami veiksmai sukuriami dėliojant blokus į krūvas, vadinamas scenarijais. Susipažinkite ir išbandykite paspaudę čia.

Pixton
Dar vienas įtraukus metodas perteikti ar net patiems kurti mokomąjį turinį, tai komiksų kūrimo programą Pixton. Atsižvelgiant į alfa kartos vaikų mokymosi ypatumus, tai yra tikrai smagi ir įtraukianti į kūrybinį procesą programa, kuri leidžia šmaikščiai, informatyviai pateikti (papasakoti) savo sugalvotą istoriją. Tyrinėkite paspaudę čia.

BONUS'AS:
Linksmas “komplektukas” interaktyvių matematinių žaidimų, kurie pritaikyti išmaniai lentai, išmaniam įrenginiui arba tiesiog darbui kompiuteriu. Juos galite naudoti klasėje arba pasiūlyti išmėginti namuose.
Geriausias būdas mokytis ir / ar įtvirtinti žinias – SMAGIAI.
Skaičių SEKAI įtvirtinti čia.
Misija “ATIMTIS” - smagus žaidimas čia.
Šiek tiek rimtesnis žaidimas SUDĖČIAI bei greitojo mintino skaičiavimo gebėjimų lavinimui čia.
Interaktyvus žaidimas LAIKUI mokytis (paprastas laikrodis) čia.
Juokingas žaidimas SUDĖČIAI įtvirtinti čia.
Linksmas būdas praktikuotis taisyklingai skaičiuoti čia.
Dešimtys, šimtai. Žaidimas. 

Interaktyvios veiklos išmaniai lentai ar darbui išmaniaisiais įrenginiais kalbos ugdymo(-si) pamokose ar namuose:


Frepy planeta, kurioje rasite DAUGYBĘ vertingų mini-žaidimų online gimtosios kalbos ugdymui(-si) čia.
Kalbinių žaidimų idėjos čia.

Idėjos gamtamoksliniam ugdymui:

Pažink pasaulį online (anglų k.) paspaudus čia.
Turbūt, milijonas galimybių tyrinėti supantį pasaulį tiesiog kompiuterio ar išmanaus įrenginio pagalba. Žaidimai, paveiksliukai, idėjos eksperimentams ir daug kito gėrio surūšiuota pagal temas.

Spalvų pažinimas “švariai” paspaudus čia.
Maišykite ir tyrinėkite spalvas tiesiog ekrane. Puiki proga įvairioms hipotezėms kelti. Nereikia specialiai pasiruošti - užtenka išmaniojo įrenginio, išmanios lentos arba tiesiog kompiuterio. Didelės veiklos integravimo galimybės.


Su technologijomis susijusios inovacijos šių dienų konteksete jaunam žmogui yra esminis būdas pažinti pasaulį.Tai tikrai labai palengvina komunikaciją ir mokymą(-si). Tiesa, IKT, iš esmės, nėra nei geras, nei blogas dalykas, o darbo su IKT rezultatas priklauso tik nuo to, kaip tai bus panaudota.


Tad sėkmės, kolegos!

💚

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Mokytoja Aurelija MC -> Rugsėjo 1-oji alfa klasėje

Žibintas

Klasės savivalda->geroji patirtis mokytojos Aurelijos MC klasėje