Mokytoja Aurelija MC --> Alfa kartos vaikai ir patirtimi grįstas mokymas(-is)
Aurelija Macijauskienė
Alfa kartos vaikai
Patyriminės
pamokos pasitelkiant IKT pradinėse klasėse
Žemiau pateikiamos nuorodos į kiekvieną iš pranešimo metu pristatytų IKT įrankių ir DAR DAUGIAU:
Kahoot
Tai nemokamas
internetinis įrankis, skirtas apklausoms, viktorinoms ar diskusijoms
organizuoti. Didžiausias šio įrankio privalumas yra tas, kad jis veikia visose
interneto naršyklėse su įvairiais mobiliaisiais įrenginiais, kompiuteriais,
išmaniaisiais telefonais ir kt. Be to, juo naudotis labai smagu, ryškios
spalvos bei smagi muzika sukuria ypatingą nuotaiką klasėje! Spauskite čia.
Quizlet
Quizlet siūlo labai paprastus
įrankius, kurių pagalba galima ruoštis testui, mokytis kalbos ar tiesiog lengviau įsiminti tam tikras formules
ar taisykles. Medžiagą galima kurti pačiam arba pasinaudoti vienu iš kelių
milijonų kitų vartotojų jau sukurtų pateikčių. Pradėkite jau šiandien paspaudę čia.
Scratch
Programavimo kalba, suteikianti galimybes kurti
interaktyvias istorijas, žaidimus ir animacijas bei dalintis kūriniais su
kitais Scratch bendruomenės nariais, publikuojant juos internete. Scratch
projektai yra kuriami naudojant objektus, vadinamus animaciniais veikėjais.
Kiekvienas animacinis veikėjas gali keisti savo kaukę. Kaukes galima pasirinkti
iš paveikslėlių bibliotekos, esančios kompiuteryje, interneto, arba nupiešti
panaudojant pieštuvę Paint Editor. Kiekvienas veikėjas gali kažką nuveikti –
kalbėti, judėti, groti, bendrauti su kitais veikėjais. Veikėjo atliekami
veiksmai sukuriami dėliojant blokus į krūvas, vadinamas scenarijais. Susipažinkite ir išbandykite paspaudę čia.
Pixton
Dar vienas įtraukus metodas perteikti ar net patiems kurti mokomąjį
turinį, tai komiksų kūrimo programą Pixton. Atsižvelgiant į alfa kartos vaikų
mokymosi ypatumus, tai yra tikrai smagi ir įtraukianti į kūrybinį procesą
programa, kuri leidžia šmaikščiai, informatyviai pateikti (papasakoti) savo
sugalvotą istoriją. Tyrinėkite paspaudę čia.
BONUS'AS:
Linksmas “komplektukas” interaktyvių matematinių
žaidimų, kurie pritaikyti išmaniai lentai, išmaniam įrenginiui arba tiesiog darbui kompiuteriu. Juos galite naudoti klasėje arba
pasiūlyti išmėginti namuose.
Geriausias būdas mokytis ir / ar
įtvirtinti žinias – SMAGIAI.
Skaičių SEKAI įtvirtinti čia.
Misija “ATIMTIS” - smagus
žaidimas čia.
Šiek tiek rimtesnis žaidimas
SUDĖČIAI bei greitojo mintino skaičiavimo gebėjimų lavinimui čia.
Interaktyvus žaidimas LAIKUI
mokytis (paprastas laikrodis) čia.
Juokingas žaidimas SUDĖČIAI
įtvirtinti čia.
Linksmas būdas praktikuotis
taisyklingai skaičiuoti čia.
Dešimtys,
šimtai. Žaidimas.
Interaktyvios veiklos išmaniai lentai
ar darbui išmaniaisiais įrenginiais kalbos ugdymo(-si) pamokose ar namuose:
Frepy
planeta, kurioje rasite DAUGYBĘ
vertingų mini-žaidimų online gimtosios kalbos ugdymui(-si) čia.
Kalbinių
žaidimų idėjos čia.
Idėjos
gamtamoksliniam ugdymui:
Pažink pasaulį online (anglų k.) paspaudus čia.
Turbūt, milijonas galimybių tyrinėti supantį
pasaulį tiesiog kompiuterio ar išmanaus įrenginio pagalba. Žaidimai,
paveiksliukai, idėjos eksperimentams ir daug kito gėrio surūšiuota pagal temas.
Spalvų pažinimas “švariai” paspaudus čia.
Maišykite ir
tyrinėkite spalvas tiesiog ekrane. Puiki proga įvairioms hipotezėms kelti.
Nereikia specialiai pasiruošti - užtenka išmaniojo įrenginio, išmanios lentos
arba tiesiog kompiuterio. Didelės veiklos integravimo galimybės.
Su technologijomis susijusios inovacijos šių dienų konteksete jaunam žmogui yra esminis būdas pažinti pasaulį.Tai tikrai labai palengvina komunikaciją ir mokymą(-si). Tiesa, IKT, iš esmės, nėra nei geras, nei blogas dalykas, o darbo su IKT rezultatas priklauso tik nuo to, kaip tai bus panaudota.
Tad sėkmės, kolegos!
💚
Komentarai
Rašyti komentarą